luni, 26 martie 2012

Scrisoare pe o fotografie


miercuri, 27 octombrie 2010




As fi putut scrie ”scrisoare neexpediata” , dar ar fi sunat ca ceva cunoscut, nu stiu exact cu ce anume, dar parca am citit ceva asemanator undeva.
Eram intr-o pauza de cautari de informatii pentru un contract si am gasit fotografia pe net, am ramas blocat, cu privirea pironita pe monitor – erai tu, chiar tu, in culoarea ta preferata. Incaperea se umpluse de tine, nu erai decit tu, cu esarfa ta, iar eu risipit ca o pulbere prin aer, incercind sa ating voalul.
Eram in Japonia, tara unde voiai tu sa mergm in luna de miere, dar eram doar studenti care traiau din bursa si din ajutorul parintilor.
Seara, dupa o sindrofie, m-am iubit cu o gheisa, era foarte frumoasa, iti semana oarecum, era diafana, dar nu a ramas nici placerea de o clipa, nu erai tu.
m-am plimbat pe strazile acelea intortocheate, ingemanate sau normale, dar nu erai linga mine, nu te simteam. Ne despartea Pacificul si o tara cit un continent.
Telefonul, email-ul si faxul; peste o saptamina trebuie sa fiu in State. Nu stiu noua ta adresa, dar nu imi place New York-ul, e bine ca te-ai mutat. Nu te voi cauta, desi...

Scriu pe un plic adresa ta veche, iau un creion cu tus galben si scriu apasat pe fotografie

TE VOI IUBI MEREU !


Nu o voi trimite. Am oroare de posta si curieri, cred ca stii de ce .

de fapt, nu cred ca ai habar ca am o aiureala de blog si la urma urmei, la ce ti-ar folosi ?

Un comentariu: